jag funderar..

jag är grymt sugen på en kökssoffa (fortfarande)
sitter och nöter blocket. jag vill ha en vit kökssoffa. men jag kan tänka mig att måla till den om det krävs.
det här är vad jag hittat:


den var nog finast. men rätt stor. jag tror inte vi har så stort kök.. men den var ändå fin.




den fanns i luleå. lite små risig kanske. men om man målar den vit och byter ut tyget så?
skaffar några kuddar och så?



den här var riktigt billig.den ser liten ut och finns också i luleå.

grejen är ju också att vi inte har något köksbord. men det har jag också hittat :


det passar väl till en vit kökssoffa. bara bordet alltså inte stolarna. antar att människan redan sålt stolarna och har bordet kvar. men jag tyckte det var fint? funkar.



visst har jag otrooligt mycket fritid just nu? haha. jag har hittat en lampa också haha.
hade varit svin nice med ett vanligt köksbord. inget barbord, inget oversize designat köksbord, inget skrivbord... ett vanligt jävla bord. ska söka efter stolar tror jag :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback