jag har mått bättre

jag kan INTE dricka vitt vin. det är helt kört om jag gör det - uppenbarligen.
men kul var det iallafall. badade badtunna och drack vin. huga.. jag mår mer illa när jag berättar om det.
det får vara en osagd historia.

jag och skoj har duschat. jag tyckte att det var så trist att sitta i duschen ensammen så jag lurade in det lilla livet. vi satt och mös i varm vattnet och... ja, mös :)

jonatan har tuggat i sig mina sparade ostbågar som jag smart nog hade tänkt att spara tills nöden kräver ostbågar. usch fy.
tvättmaskinen verkar inte få ha en lugn stund. den snurrar hela tiden och jag vill dränka den.
jag vill bada, jag vill..åka och bada. fan vad skönt. bada och dricka avslagen coca cola eller oboy. ha en kall handduk över huvudet... oowh.......give me!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the white wine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback