jag sov..

..bort typ hela jävla soldagen. strax före 13:00 smög jag mig ur sängen. jag trodde att klockan var typ.. ja, säg 11:00. KUL. jag tog mig i kragen och körde till udden där kring 14:30 tiden iallafall. placerade mig på en rosa solstol och tittade rakt in i solen. dagen till ära hade jag på mig min blommiga klänning med matchande skor!
efter ungefär en timme och en mutnings glass, pysde jag med hundar till stan. tittade på anna och åkte sen en stund till hennes stuga.
i stugan hoppade jag anna och nellie studsmatta :) lite små kul.

hemåt igen och åt super gott grillat kött. fläskkarré tyckte jag höra någon nämna. gott gott gott.
jag känner att jag har gjort lite idag iallafall? trots att jag gjorde bort mig rejält imorse. uuhhääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tuddilutt nu ska jag söka reda på mobiltelefonen för typ tusende gången den här dagen. senare kanske vi ser på wallander - kuriren? who knows, only god knows.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the fläskkarré =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback