jonatan´s new shades!!!

jonatan har äntligen hittat ett par solbrillor som ser normala ut på honom:



ops, hittade ingen annan bild på han och glasögonen ;)


vi har varit till kallhäll och hälsat på min tremänning + barn. jag fick se hennes nya lägenhet som var huur fin som helst. öppen planlösning och super fräscht. kallhäll is the shit :)
naturligtvis är ingen dag en riktig sommardag om det inte badas så det gjorde vi. hon hade en strand ett stenkast bort och det var lätt det varmaste jag badat i än så länge.

sitter och väntar på.. ja, jag vet inte. vi skulle åka till stan och kolla mias salong men hon ringde och hade inte tid eller nått. näpp jag ska hitta på något spännande. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the new shades

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback