Kalaset börjar nuuu

kan någon då förklara varför jag har druckit öl i två dagar redan?! jag har inte råd för fem öre! jag har kanske 400:- kvar den när månaden (och då menar jag inte juli).

i onsdags cyklade vi in till stan och tog en öl på kafelino innan vi pös hemåt igen. (hur många öl jag drack hemma är en annan historia)

torsdag var rix. jag hörde kim och tyckte mig se någon på scenen vid samma tillfälle. han såg ut som en duracellkanin. hoppade,sprang och kunde Inte stå stilla för fem öre!! haha
trångt som fan på södra sidan så vi drog till norra. med ett depå-stopp i bluestältet. kvällen avslutades där sistaah och annafena hade hookat ett bord. hittade aldrig viktoria i vimlet bara johanna! 

idag är det väl tänkt att det ska börja. jahapp.. intressant. jag vill se thåström kl.00:00 men jag tror att jag kommer missa. jag vill åka in tidigt och placera häcken i ett tält på södra sidan med bra plats mot scenen. tips??
nu ska jag åka och bada. även om en viss person blir av med ena örat.
kom ihåg att det var här ni hörde det färst


respect the party 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback