"let the sun shine in", (vart fan är den??)

vi har inte ens flyttat in och jag kom på mig sjäv när jag satt på hemnet! jag kom på att jag bara var intresserad utav lägenheter på björx! skurholmen - nja. stan - nej. osv osv. mest pga priset.
hittade en fin lägenhet på snövägen, bottenvåning såklart. nej nej nej. nu har jag fått tvåan på björx, nej TUNA.





fyyyy.
nåja. vi har hunnit en sväng till gammelstad. jag hade fått "hem" räkningen från kalles som de tydligen inte ville behålla ;) åt efterätt innan vi åkte tillbaka mot björx. åt middag och såg sen allsången. haha. bara jag och sara som kan sjunga!!
såg störtkär och lite av valkyria. jonatan såg väl knappt allsången innan han gick och knoppade. konstigt? nja jag ställer hans alarm på 06:00 typ varje dag.





nu tänkte jag slå på play:en. se klart någon serie med persbrandt. misstänkt eller något sånt.
jag är väl inte den enda som håller tummarna för SOL imorgon va??



kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect the sun.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback