onsdag i stockholm

det blev ingen tur på stranden. istället tog vi bilen till barkaby. för er som inte vet (och för er som vet) är det en fet outlet där och den var ruskligt farlig för min ekonomi. jag fyndade så det sjöng om det. jag spenderade kanske.. 900:-! jag kom hem med 2-3 bikinis, klänning, 5-6 par skor, shorts och lite så. ofta det händer liksom!!!

inne i city senare var det jonatan som fann sin favvobutik där han hittade sina älskade t-shirts. jag köpte till mini-me. det gick på nästan lika mycket som allt mitt gick på så nu jävlar ska lillen vara nöjd! :) jag kommer leva på luft senare.

skoj är kvar i dalarna och mår bra. planen var ju att hon skulle få åka med oss, men icket. hon mår bättre där.
sen imorgon kväll ska mia fixa mitt hår. jag har sparat allt frisörmojjs bara för hennes skull och hon verkar få klia sig i huvudet över min utväxt :)

det känns som att vi snart är hemma igen, jag får lite lätt panik. först över att sitta i bilen hela vägen hem och att man kommer tillbaka till luleå. att komma tillbaka är som att bli slagen i magen ungefär. tio tusen gånger bättre här!!
jag ska gå och tränga in mig i sängen nu. hela sällskapet har lagt sig på kudden redan och stör sig säkert på mitt knapprande.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

r
e
s
p
e
c
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback