stugor

vi vaknade (han iallafall) rätt tidigt idag. satte oss i bilen och förskte få tag i våran post - helt utan framgång! förbannat.
vi åkte istället till stugan och grillade färska hamburgare. vidare till zillas stuga, dock satt de ute på sjön och testade fiskelyckan. men vi kollade iallafall in bygget av deras stuga! dra åt fan vad bra det kommer bli. såg ut som värsta lyx stugan! garaget var typ större än hela våran stuga! haha. lätt fyra stycken bilar som rymms utan att det blir det minsta trångt. damnit.

handlade på kvantum också, där jag passade på att byta av mitt visakort en aning. det ser ut som att någon har tagit en liten tugga :P men det gick att dra senare på konsum.
och på tal om kvantum, vilket jävla bök när de bygger om skiten. "det BLIR bättre"... ja det får jag då hoppas på.

imorgon är det fredag. jag har ingen laddare till min mobiltelefon så nu är det fan inte mitt fel att den är död OKEY? bra. hade varit roligt att hitta på något imorgon men lusten sviktar en aning när det regnar utanför fönstret.
jag kan inte sticka under stolen med att det är liite små mysigt. hade varit ännu mysigare att ligga i en husvagn och höra det smattra mot taket. mmm... nostalgi.

jag ska gå upp och sussa lite. jag är värd det. hunden är helt utslagen och ligger i soffan i datarummet här nere.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback