sunderbyn tur & retur

min bakisdag var helt ok. jag och jonatan åkte till frill efter filmen. det var jätte roligt att få åka ut dit igen! nostalgikänslor och självklart var det ju fest hos honom också. lena och kalle var inte hemma heller så.
jag smakade på frills rödvin och lyssnade på gitarrplingandet i vanlig ordning. trist att jag var bakis och inte hade någon större just att gå ut bara :/
ännu mer små kul att det jag tror är grannungarna också kom. pojkar som inte var en dag över 13år iallafall. de var inte blyga (de var flera stycken) och placerade sig på övervåningen och plinkade nothing else matter introt som varenda jävel kan :)

back home nu. jag ska trycka i mig resterande ostbågar och se en film med sara (jonatans mamma). blir en tidigt kväll.. jag ska ju åka till kallax kring 13:35 och agera taxi till viktorias föräldrar. anledningen att jag kör (mer än gärna)är att de kommer hem med deras nya hund - tassa. en såndär berner sennen. jag Lovar att det kommer upp bilder på hunden antingen här eller på viktorias blogg.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback