9:e juni 2009 - tisdag och inga skattepengar ännu!

det snackas vilt om att städa bilen idag.


det behövs nog. dock känns det som att den där bilen inte gjort så mycket annat än att stå på antingen kvantumparkeringen eller på uppfarten på björx. men nu är startmotorn också lagad och ditsatt.
jag börjar nästan fundera på om vi snart inte har reparerat hela bilen. jag är grymt sugen på att sälja aset.
ratten vibbrerar som en rädd hare och däcken måste bytas.



jag hittade bilder på oss på datorn. bilden på jonatan är i brändön och han ser ut att kolla på tv.
min egen bild är från "the night of terror". det enda bra med den kvällen var väl att jag inte hade utväxt.
tack gud för lugnare utekvällar.

jag har funderat hit och dit på en dusch, men jag orkar inte. dessutom känns det värdelöst på något sätt när jag inte fått fingrarna ur arslet och hämtat mitt smink från hertsön. flyttfeber-nötterna packar väl snart ner mina grejer av misstag :)



hahaha.
bilden hittade jag av MISSTAG på datorn och jag tänkte (haha) skriva att vi får en liten husgäst på torsdagkväll.
titta på bilden och GISSA vem det kan vara!! hahahaha. det fyndigaste än så länge idag.
jaa jag har fotat min egen tv, jag har grymt tråkigt vissa dagar.
nåja, PP kommer på torsdag och åker på söndag igen.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback