allsång med lisa



jag vill åka dit då lisa ekdahl kommer dit och mia ska vara med. jag fick aldrig se allsången live förra sommaren. jag fick nöja mig med att se soliden scenen i regnet och mörkret.
men den här sommaren, den 30:e närmare bestämt kommer lisa

jag hoppas hon kör minst två låtar iallafall. sen undrar jag vilken allsångslåt hon kommer att välja?

jag måste söka upp mitt allsångs häfte som jag fick av jonatan förra sommaren. jag har ju en röd allsångströja också, men den har jag inte sett sen jag köpte den för ett gäng år sedan.




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Två lyckliga dårar som tror sig veta hur allt är
Vi ska bada i det ljus som lyser för oss två
Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback