avtal

nu har äntligen lulebo fått fingrarna ur röven och skickat över mitt avtal. jag var orolig över att de inte skulle skicka ut det, eller tro att de hade skickat ut avtalet och sen neka mig lägenheten. det är så min karma fungerar.



vi får en såndär liten balkong enligt bilden. sistaah och annafena får en big ass balkong!!


sen har jag och mini-me varit in till stan mitt i natten för att säga hej till våran tremänning.
nu idag ska jag vänta på viktoria som bör vara hemma när som hellst, vi ska gå med hundarna hade jag tänkt.
sen vid 18 snåret kommer johanna och plockar upp mig. jag vet inte hur mycket jag får skriva om det, men jag återkommer :)

min pastasallad börjar bli konstig. jag gillar den inte längre.
nyttigt vetande.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my DEAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback