blend in!

igår blev det ingen fest här, men en pyttefest måste man ändå få ha. jag satt i min ensamhet med min carlsberg tills jonatan kom hem. vi åt kycklingwook och jag tog en till öl =)

sistaah körde oss in till stan och vi testade kafelino men kön stod hel still och jag lämnade sällskapet i kön och försökte ta mig till färjan med anna, max och någon fler. färjan var köig och jag vet inte hur, var när eller varför.. men vi åkte till svartöstaden (blackis) på en födelsedagsfest om jag inte fattade det helt fel.
"blend in" sa anna när jag märkte att alla, nästan alla var typ minst 5år yngre.
efter att anna sa "blend in" kutade hon järnet emot en kille i keps och hoppade upp på ryggen! hahahaha.
jag frågade max om "blend in" betydde att man skulle flyga på killar i keps... svarade han ja! haha. skumpan öppnades och vi dansade till dansbandsmusik.

baksmällan var värt mödan och den var inte så farlig trots allt. jonatan stackarn, han har inte sovit många minuter inatt och hade inte lagt sig då klockan ringde :) hhahaha.
middag på björx. sminket är hos sistaah och annafena. jag får se hur jag orkar.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback