det här är ingen gnuggis!!!


idag har jag varit till örnäset och kikat på johanna och markus hus. de är i fullrulle med renoveringen och det kommer bli kanon då de blir färdiga. baksidan var betydligt större än vad jag hade trott och deras öppna spis i vardagsrummet var ingen lek. bilder på det kommer när de är färdiga, känns taskigt att visa något halv färdigt.

efter husvisningen pös jag och johanna till boden. johanna skulle tattuera sig hos en kille där. hon fick sin stjärna på armbågen fixad samt en sviiin läcker ny tattuering. bild på den kommer då den riktiga datorn inte är ockuperad av en kanalbytande legist :)

jag passade självklart på att höra efter lite om min tattueringsplan. han godkände den och nu ska jag ta och skicka iväg ett mail så snart jag får tag på adressen. han är riktigt duktig och inte alls dyr. jag rekomenderar han.
efter maxmaten åkte vi tillbaka till luleå utan att bli fotade efter vägen.

nåja, jag ska fundera vidare.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback