fundering...















sugen på ny soffa och matbord.



jag har suttit och tittat lite på blocket efter bilar. fråga inte varför jag skyller på bakfyllan.
känns inte så super spännande att hitta möbler när man inte har någonstanns att stoppa grejerna.

vi har inte bestämt oss över hur vi ska göra med matbordet, därför kollade jag upp vad vårat tidigare matbord, fast ett mycket mindre kostade. jag tycker att det var okej i pris. dåligt med förvaring - ja. men fint.
det blir en del att fundera kring.
jag ska se på någon film på canal+ film hd och försöka må lite bättre. bilder och sådant från bbb kommer senare när jag inte mår illa av att titta på öl/sprit/vin/cider you name it.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback