helvete helvete helvete

om typ en vecka ska vi vara ute eftersom vi åker bort.
KATTEN?? min katt.
jag har som... ja, vetat fullt ut att han finns och han påminner mig varje minut att han gör det.
trots det har han ingenstanns att vara medans vi åker på semester ELLER när vi blir utan lägenhet. KUL.
jag har alltså en vecka på mig. en jävla vecka. jag har inte råd med något kattpensionat i 2 månader (hellre det än avlivning iallafall) HJÄLP MIG.

allvarligt. någon... ta katten i iallafall tills jag får lägenheten i september. kom igen. KOOOM IGEN!!
stoppa katten i stugan och åka dit varje dag och mata den? ha katten ute här och bygga ett hus den får bo i? bygga ett hus på björx den får bo i??

hur sämst är jag inte? hallå. hur kan jag påstå att jag klarar av att hantera två hundar när jag inte verkar klara av att ge katten tak över huvudet??? VAAA???
kisse är mitt första djur, mitt absolut första djur. okej ett fett impulsköp FINE men ändå Mitt Första djur!!! MIN katt MIN MIN MIN! hur mycket kattfan än snackar på morgonen och hur mycket jag än vill spruta sönder honom med blomsprutan så är han ändå min (nej jag gör det inte, jag tänker bara på det när jag ligger under täcket)

tyck vad ni vill, jag bryr mig om min katt. men jag har.... jag fattar inte att jag säger det, jag fattar inte att jag har gjort det... men... men.. jag har stoppat ut han på blocket.
jag har stoppat ut min egen katt, min kisse på blocket. ni med djur kanske fattar. men vad ska jag göra??! jag har ju för fan inget annat val
(OCH KOM INTE OCH SÄG ATT JAG SKULLE HA TÄNKT PÅ DET TIDIGARE.)


nu blev texten fucked up också. den ska inte luta.
nu försvann humöret totalt. det lilla som var kvar. jag ska gå ut på balkongen och röka. jag ska stå där och ryka (från ilska, från.. allt) jag går av på mitten snart.
kom ihåg att det fan var här ni hörde det först


respect my cat för jag verkar då fan inte göra det. JAG HAAATAR DET HÄÄÄR!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

neeeej katten är ju allt :( fan va synd min/vår/mammas katt inte går ihop med andra katter annars hade jag tagit den på en gång, men det finns risk att dom slår ihjäl varandra..



HOPPAS DET LÖSER SIG!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback