HJÄLP!

jag blir aldrig van vid apotekets reklam. finns det någon som inte sätter maten i halsen då de ser henne? hon ser ut som den där bruden som kommer ut ur tv:n och är dygnsur. någon skräckis.
ingen har skrivit ett ord om det så jag kände att jag startar.
hittade ingen bild på henne. men jag får seriöst mardrömmar utav henne. hon ser ju inte lite psyk ut. och jag vet att jag inte själv inte är i närheten av att se någolunda normal ut - MEN HON MÅSTE VARA BLAND DET FULASTE JAG HAR SETT!!!

kom igeeen... ni hatar henne också.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, jag tänkte faktiskt skriva samma sak igår på bloggen men jag glömde helt bort det!!

JAG VET, JAG HATAR HENNE, HON SER UT SOM HON I THE RING!! Ingen människa kan väl tycka att hon är snygg? Hon är så ful att jag byter kanal när hon ploppar upp i tv rutan!! :D

2009-06-05 @ 11:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback