honey

jag har packat ihop mina grejer nu. med mina grejer menar jag kläder smink och tjaffs. det kan liknas med en stor packning inför en längre resa. jag fick med mig två överfulla ikea-påsar, två flyttkartonger m.m.

viktoria fick lov att hjälpa mig med att packa ur det första lasset och lasta på det nya. jag fick ju faktiskt med en cykel!!
eftersom jag var ensammen hemma så tyckte jag att inte inte behöver bära allting upp till övervåningen på en gång.
och nu några timmar senare står grejerna fortfarande här nere.

efter 23 snåret och ett gäng telefonsamtal åkte jag till kvantum och plockade upp den förlorade mannen. vi har sett sex and the city och nu väntar vi på att bastun :) det finns miljoner fördelar till med att bo här.
jag ska nog gå och basta och göra en hårinpackning innan det är dags för sängen!!
imorgon ska vi till lövskär. kommer bli kanon. jag känner att jag behöver få något annat i huvudet än hemska tankar om att bli utan kisse. nog om det.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback