ikväll ska jag försöka att inte sänka BBB



ikväll ska jag på bbb med jobbet. middag och häftigt sällskap! kommer bli kanon.
viktoria var här medans jag försökte göra mig i ordning. jag tror jag har världens bästa granne! tjejen gick och hämtade ett GÄNG ögonskuggor och slutresultatet blev :



syns kanske inte för att jag är så förbannat feg vad det gäller färger och så. men min ögonskugga ska iallafall matcha(!!!) min tröja. jag är förbannat tilltänkt just nu. bilderna ligger för mini-me´s skull. hon säger alltid att jag inte tänker för fem öre över hur jag ser ut. så nu jävlar!!! jag förväntar mig en kommentar när du läst klart det här!!
ni övriga 11 läsare kan ignorera det här inlägget.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the night

Kommentarer
Postat av: Mini-you

men nu är de ju din granne som har tänkt åt dig ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback