jag har aldrig

nää.. just det. jag har aldrig!! jag har aldrig varit allergisk mot något (bara på ljug om jag inte tycker om typ tomater) och jag har aldrig heller fått något hål i tänderna eller liknande (typ lagat eller borrat) . jag har aldrig heller brutit ett ben eller något. jag har aldrig alltså.

men nu. nu kanske min dag är kommen. jag misstänker djupt(!!!) att jag kan ha blivit pollenallergisk! jag grundar mina misstankar i
1) jonatans mamma säger det
2) jag tycker att det stämmer rätt fint överens med diagonsen på google. (hur kan man leva utan google??)
3) jag har inte feber
så. jag ska testa besöka apoteket och snora lite där också.



det måste vara det nötigaste förresten. pollen. hallå? okej hästar och djur. men pollen? jag har inte läst in mig så mycket så risken är stor att jag idiotförklarar mig själv nu MEN - är inte pollen gräs? jag är alltså allergisk mot gräs! har ni sett den där skräckfilmen när "gräset anfaller". gräset blir rädd om man går i stora grupper. (the happening kanske?)
gräset är alltså rädd för mig.
ooohh... scaaary!
kom ihåg att det var här ni hörde det först




no respect for the horrifying, terrifying,  DREADFUL -  grass....  oohhhhh....

Kommentarer
Postat av: grannen från förr

alltså tror pollen är det som kommer från träden när dom slår ut.. svammel unge

2009-06-24 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback