jag trodde aldrig att jag skulle se det här

not even in my wildest dreams... här är länken till kisse utan hem på blocket.
jag vet inte hur jag ska hoppas ännu.
jag vill inte bli av med honom samtidigt som han måste ha ett hem i iallafall 2 månader.
jag vill inte att någon ska skriva, men någon måste skriva. jag får panik!

jag klarar inte av att se katten i ögonen. jag känner mig som en svikare.
han fick följa med ut med hundarna tidigare idag.

det är "bara" en katt. det här är fan inte sant.
snälla, kan ingen ta honom bara till september. jag vet att han bara får sitta på en ny balkong och titta.
just nu är jag egoistisk. men jag vet vad jag måste göra.
jag tänker aldrig mer skaffa ett djur, jag tänker aldrig skaffa något. det här är ingen bra dag.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback