jag vill inte, jag vill inte JAG VILL INTE!!

jag kollade mailen precis. jag har fått svar på katten.
en pensionär som bor som gjort för en katt.

men jag vill inte, jag vill verkligen inte. jag VILL INTE!!!!!!!!!!!!!!!!
när jag såg svaret så fattade jag "vad jag hade gjort".
jag tänker inte skriva att jag måste för det MÅSTE finnas ett sätt. DET MÅSTE!!!

det blev inte bättre av att jag skulle gå och klappa katten efter att jag läste mailet och katten slickade mig i handen. han är ingen slickare, han är en strykare. jag höll på att få svårt att få luft.
det är som att han vet, han vet vad jag håller på med men ändå... ändå gör han så.

det här måste definitivt vara bland det jobbigaste jag varit med om. det känns som att.. någon dör. tanken av att jag aldrig mer får se honom. jag orkar inte, jag orkar inte. det är så jobbigt så ni kan inte förstå.
jag kommer aldrig somna.
jag ber, jag ber.. snälla. hjälp mig. snälla jag vill inte... snälla jag vill inte lämna bort min katt :´(











snälla.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du inte fråga tanten om hon inte bara vill ha han över sommaren? Att hon får betalt eller nå?? Bättre det än ett kattpensionat iaf. :)

2009-06-17 @ 15:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback