magplask lulebo

BELLYFLOP!!!!!!


haha. vad kommer här näst? du får inte springa på gårdarna inom lulebo pga risken att man faller och slår sig.
man tar väl ett eget ansvar när man som föräldrer köper en jävla studsmatta till ungarna. det är ju inte som att lulebo går och delar ut mattorna till kvarterets alla kids liksom.



jag gillar inte det där. jag har svårt att tro att föräldrarna vars ungar gör sig illa på studsmattan anklagar lulebo för olyckan. "det är erat fel lulebo, ni har inget förbud mot studsmattor och ska nu betala ut cash till mig ocn mina snoriga barn".
SYND.
kom ihåg att det var här ni hörde det först




respect the bounce... carpets? haha. engelskan är på topp en sån solig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback