missed me? ;)

nu sitter jag i ruptjärn hos jonatans bror och fru. dalarna är... underbart. jag är medveten om att det är väldigt varmt hemma också, men det är rejält varmt. känns som den varmaste utomlands-dagen.
vi har badat i pölen här nere, vilket var hur varmt som helst den också. ätit gott, badat mer och så.

igår gjorde vi en tur till leksand och testade sommarlandet som ligger där. återigen - hur varmt som helst.
men det var roligt. lite läskigt att se vilken kärring jag har blivit! jag fick ju nästan panik av pariserhjulet och av en gungande båt som jag var övertygad om att den skulle slå runt. men jag lever ju fortfarande.

(jag får lov att skriva bättre då vi kommer till mia eller hem, roligare att berätta saker när jag har fått in bilderna från kameran!)

innan vi åker till mia ska vi förbi.. lager 157 i typ.. sågmyra eller något sånt. ska även till falun en sväng. det ligger väldigt nära våran lilla idyll här.
jag har förresten sett peace and love festivalen från bilen. jag har ju som bara sett hur det ser ut efter LK och PDOL.. men herrejävlar... stökigt! annafena hade fått panik :) jag hade fått panik! borlänge var stökigt.

jag har ju börjat med att hitta registeringsnr på bilar.. ni vet... 001, 002 osv. jag har sett 002,003 och 004!!!!!!!
det var jonatan som pekade på bilen framför oss "titta..." haha. samma sak på 003 :) fast den stod parkerad på ica maxi. 004an såg jag själv :) nu när vi åker kommer jag sitta och stirra ögonen ur mig! haha. jag vet att jag är en nöt.

well, det är väl dags nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback