vi hade iallafall tur med vädret...


det ser väl riktigt trevligt ut? några minuter innan bilen åkte upp med hissen hade det andra däcket fått punktering och... fick bytas. på bilden är den upphöjd pga att de sa att det andra däcket också var helt totalt värdelöst, så.. för att undvika böter och en punktering!!
så nu ska bilen vara nöjd (bilar har också känslor) för nu har den inte mindre än F Y R A nya däck. F Y R A!!!!! 4400kr fattigare och har lätt panik över hur våran bilsemester kommer gå. bara lite lätt alltså.
tur i oturen att skattepengarna hade kommit in säger jag bara.

jag kan nog glömma mina sandaler. kommer få svettas om fossingarna :(
en till bild innan jag ska se mer tv:



jag tyckte inte att de skulle få sitta i bilen när den skulle hissas. jag som hade köpt två nya koppel till dom idag :/ 200kr som jag kunde gjort annat för PLUS en ID-bricka till skojs halsband. tyckte att hon skulle ha en sån eftersom de typ Aldrig går i något jävla koppel. alla ser riktigt surt på mig haha.


OCH... OCH....




lilla gubben..
han har skuttat ner från balkongen, han kan omöjligt ha ramlat ner. han är ju katt och katter har ju ett otroligt balanssinne. pp ropade på mig imorse och sa att kissen var där nere och jamade. hur länge han varit där nere på egen hand vet jag inte. jag gick ner och hämtade honom, han var som vanligt tyckte jag.

han fick till och med följa med ut med hundarna. jag ville se hur han rörde sig när han gick, blir tungt att se det inomhus när det är så trångt. men han haltade :/ han hade inte ont som det såg ut. inte super ont plus att jag fick dra och vrida i hans ben utan att han hade något att säga till om = bra grej.

blir han inte bra efter helgen så ryker jonatans skattepengar på att rönken eller något annat spännande.
be för min katt nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the cat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback