YES!!!


måttligt nöjd idag. jonatan ringde tidigare idag och bad mig kolla mitt konto. till min stora förvåning hade jag mer än 47.16 kr på mitt konto!! mina skattepengar hade trillat in på kontot. den summan håller jag för mig själv men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har köpt något.

skattepengarna gjorde gott för oss. äntligen, jag menar äntligen kunde vi köpa två stycken nya däck till bilen. nu skakar inte ratten eller bilen för fem öre. extra roligt hade jag när vi skulle pumpa bakdäcken som vi haft sen tidigare...
2,7kg brukar vi pumpa in i varje däck. i bakdäcket fanns det bara 7kg. hahaha.
bilen går nästan som en dröm.
städningen är nästan fullbordad. dammsugingen i taket är kvar. den tidigare ägaren måste ha haft en stor svart/grå hund i bilen.



vad jag ska göra för gruset som blev över då? JO v26 på fredag kanske torsdag åker vi med våran fina bil till dalarna. hur häftigt låter inte det? dalarna!! speciellt med egen bil. det påminner väldigt mycket om husvagnssemester! :) jag hoppas att vi kan stanna tio tusen gånger efter vägen.
turista på karl larsson gården igen! :)

den här gången får nellie åka till kitkiöjoki med jonatans föräldrar och skoj följer med oss.
skoj ska få lukta på gräset och leka med selma. sen ska hon kanske, bara kanske få åka tunnelbana och bajsa på gröna lund. ja hon kommer säkert inte in, men ääh.
kommer bli kanon.

nu ska jag försöka sova. ska dra med mig viktoria in till stan imorgon och styra upp arbete! i mån av tid ska jag placera henne framför tv:n på en filt. hon ska köra teoriprogrammet tills hon spyr!! :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback