2006 14 Maj, 18:22

då publicerade jag mitt första inlägg på den här bloggen. jag skrev om mitt jobb på ssab, vad jag gjorde och vad som hände på radion. jag verkade lite smått less men nöjd.
jag blev tvungen att söka fram staind på spotify och lyssna. nostalgi när det är som allra bäst!! 

2009 den 13 maj (idag alltså) åker mina föräldrar på semester till turkiet. det var år sedan de åkte iväg själva sist. om jag inte misstror mig var det nog gran canaria som lyfte från umeå.
lite kul att mina föräldrar är impulsiva och bokar resan en dag före avresa. haha. jag hoppas att de kommer ihåg att dricka mycket eftersom det är så varmt där borta!!

hahaha.
jonatan kommer hem idag. jag funderar på att pinna ut till lövskär och se hur sistaah och annafena har det. de har byggt bo där ute och återkommer imorgon. isåfall lämnar jag nog skoj i bilen eftersom hon precis har löpt/har lite kvar. blir lite stressigt annars! de skulle basta i vedeldad bastu.

jag ska fortsätta mitt nötande en pyttestund till och sen överväga mina alternativ!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback