allt flyter

nu har jag sett allt flyter. när den började trodde jag att det skulle vara en helt totalt värdelös svensk film som man inte riktigt skulle fatta vad den handlade om. men jag måste säga att den var helt okej. inte superduper bra, men helt klart något man ska se.

om lägenhetes grejen. jag vill bort från örnäset och hertsön, det är för nära och jag är lite lätt orolig över att pinna omkring där. tuna är inte heller så SUPER men bättre åtminstone. lägenheten på östermalm verkar gå i stöpet. halv taskiga bilder och inget badkar. dessutom hyrs lägenheten bara ut till slutet på 2009 och delvis möblerad.
nu har jag bestämt att imorgon ringer jag tuna och säger hej jag vill titta.
och sen får vi se. folk är ju lediga imorgon pga kristi flygare.

nu ska jag yra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback