dödssynden




jag som skrytit och varit så stolt över att "jag inte äter pasta, potatis och annat sånt där". mm... jag har ätit det hos andra men jag lagar det aldrig själv. har ätit sallad till och det har gått som en dans.
grejen är bara att jag tänker synda idag. mest för att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska ha till min tacoköttfärs. känns lite skumt att äta en gurka till köttfärs. det är ju inte ens sås.
med andra ord: jag syndar med snabbmackisar. inte ens lite nyttigt ska det få bli. eller ja... snabb fullkorn.
GO A HEAD AND MOCK ME!


jag ska se senaste avsnittet av grey´s anatomy också.  dubbelavsnitt om jag inte såg fel tidigare. (det luktar som ett badhus här..? fuktigt...luktar konstigt och jag som inte har någon näsa)

nyhet om skoj:
hon är i sunderbyn snart. anna-lena kom och hämtade upp henne för någon minut sedan.
hon ska vara där över helgen. hur bra som hellst att de ringde. skoj är så jävla störd. hon pallar ju inte att vara ensammen, även om det är folk runt henne. det verkar bara vara OK med vissa.
malins killes familj verkar gå
frills familj
min familj
jonatans familj
men inte vara ensam annars. då piper hundfan. måste tränas bort. jag hoppas hon lär sig. egentligen borde jag lämna henne hemma ensam någon minut per dag och gå ut med nellie ensammen. men jag är för lat och tar med mig båda två varje gång. det är därför jag har två, så de kan springa av sig med varandra, som en kompis :) kommatecken gånger tusen.


nu ska jag checka makaronvattnet. haha. jag kokar vatten!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my macaronis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback