en bra natt!

medans ni har varit ute och supit har jag arbetat hårt inatt. tänk på alla pengar ni har bränt på öl och ni får en fet bakfylla om några timmar! MOHAHAHA. jag tror att det här var en av de finare nätterna jag varit med om.
pysslat på med båda det ena och det andra. jag tror att det var variationen som jag fick inatt som gjorde det så bra. jag försöker att inte ha så höga förhoppningar om nästa natt. men det är ju bara en till så jag ska inte gnälla.

....förresten var det inte så gott som jag mindes med snabbmackisar.
däremot var middagen minst lika god som den brukar. idag har varit en riktigt syndardag. middagen blev en pizza! haha.
men jag åt ingenting inatt på rasten :) det är först nu jag har tryckt i min den sista slicen av pizzan :P

nu ska jag bära nellie till sängen och sussa.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my driving!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback