god morgon sverige

lägenheten blev inte uppsagd pga att "de är på kurs". jag var inte med på det äventyret, jag låg tryggt hemma under täcket och vilade.

jag hade helt sjukt störd dröm inatt. jag minns riktigt mycket och jag törs inte för min egen säkerhet inte skriva ut exakt vad den handlade om. men jag ville aldrig att den skulle ta slut. jag älskar när det blir så, samtidigt som jag hatar det eftersom att jag sover för länge då.

vi har haft en spekulant på vårat skridbord för en stund sedan. ännu en ska komma och kika på våran vita sideboard.
det blir fint det här.
jag hoppas bara att det går att ha diskmaskinen och tvättgrejerna annars är vi typ körda. det är ju för fan nyrenoverat, då Måste det ju finnas??!

jag fick fem stjärnor för min insats inatt. jag körde bilen och hade back-up i baksätet. inatt är min back-up inte i baksätet. jag känner ingen panik, inget ont i magen.. ingenting. men bli inte lurade - jag är fortfarande livrädd för att göra fel. iallafall sånt där folk kan dö eller göra sig illa.


jag ska klä på mig eller duscha nu. kanske gnälla om mat.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback