hehe

vi har gått till björx och lånat oss en bil. leif och sara har åkt till deras stuga så vi lånade saras bil.
det tog sin lilla tid att gå i regnet och jag tror jag är allergisk emot leggnings. mina ben håller på att klia ihjäl mig när jag går. bara leggings blir det så utav. helt stört.



vi åkte till gammelstad och tittade på mamma och pappas solbränna. de hade haft det fint och så. det är ju alltid jobbigt med alla jävla turkar som är PÅ en hela tiden. jag trodde någonstanns att de kanske hade fattat att folk hatar när de går så, men vissa är förbannat tröga SKÄRP ER!!!!
en såndär på burk......................



nåja. mitt dåliga humör verkar fortfarande hålla i sig. jag hoppas det blir en bättre dag imorgon.
nu ska jag försöka reparera mitt saltsug/bakfylla med hjälp av FLOTT.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hmmm... Saras bil!!!!!! Kanske ett litet fel.. hon står som ägare, men de är en annan som betalar för den... Så jävlar om de händer nå me den.. då är de ni som betalar.. De är ju min skrot bil.. HAHA..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback