jag tror jag har lyckats?

jag tror faktiskt att jag har lyckats vända dygnet och jag bör inte vila så mycket mer nu. skoj ligger noll centimeter ifrån mig och vilar, vem vill stiga upp då?
jag blev iallafall väckt (bra att det finns en väckarklocka) av jobbet. blir jobb i helgen igen, dock inte fem nätter.
jag kan behöva få jobba lite. så jag inte blir totalt ihop fallen och trött.

min ljudbok är snart slut, bara en cd skriva var drygt. jag satte igång näst sista skivan inatt och lyssnade en bit. jag funderar på att pallra mig in till stan och skaffa mig en ny. hundarna hade nog blivit lyckliga om de fick kuta brevid cykeln hela vägen till stan.

URSÄKTA MIG?? jag lyssnar på spotify och mitt i allt kommer en jävla reklamsnutt från lufthansa eller något. balongflygningsreklam?! WHAAAT??? har jag missat något?!
nu ska jag fortsätta lyssna bok och fundera ut vilket förbannat namn människor kan ha!!!!!!!! jag blir psyk,
kom ihåg att det var här ni hörde tjatet först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback