lördag 9 maj

jag har blivit en snudd dagvild och trodde igår kväll/natt på fullt allvar att det var torsdag. det blev ändring i arbetschemat och jag går lära istället för att tuta runt för mig själv. lite oväntat, lite läskigt men helt okej. det blev ingen 8hs dag igår utan 10h. blir mest troligt same same inatt. bara två nätter kvar. jag hoppas att jag får fortsätta vara vaken om nätterna, allra helst sitta i bilen :) SITTA alltså :)
jag tror att de har planerat in nästa helg också för min del. kan bli kul. varför inte sätta ut på vardagar istället, eller också.

jag börjar om cirkus fyra timmar och borde väl sova lite till. men jag tänkte faktiskt äta, duscha och gå ut med hundarna. kanske äta något. men mitt "äta något" består typ av mina varma mackor med tonfisk på. inte det allra nyttigaste men bättre än panpizzan jag syndade inatt. jag har fan ångest över den pizzabiten. ångesten fortsatte att växa när jag blockerade allt och åt lite mer pizza (kall pizza) när jag kom hem imorse. tur att pizzan var full i lök och jag hann bli trött innan jag hade pillat bort all lök. (glöm inte svampen också)

nu ska jag svara på ett sms till pappa.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback