min gamla blogg

"det är väl meningen att man ska "sumera" det gångna året också, 2006.
jobbade som vanligt på ssab, fyllde 21, flyttade till porsön, gjorde slut på ett-årsdagen med markus och blev tillsammans med tom istället, skaffade en hundvalp, opererade katten. kommer inte på något mer. men jag är nog rätt nöjd ändå. så jag kan säga att 2006 var helt ok."


"i helgen kommer de döva italienska utbytesstudenterna!! samt den gifta bruden som tappat bort sin ring och lipar i ett hörn! stay inside folk´s!
see ya. kom ihåg att det var här ni hörde det först
"

hahahaha.

jag förstår varför mini-me vill ha porsön tillbaka. hela jävla tiden skriver jag ju att jag inte är hemma. hon måste verkligen sakna den där lägenheten. men snart kanske hon får en "ny". den på tuna är ju också en liten tvåa och jag har ju planer på att dra dit pepparn växer och göra något. med lite flyt kanske det blir en ny porsö-lägenheten? :)

jag satt och funderade på om det var 1a juni eller juli som nellie fyllde år. jag orkade inte söka papper utan sökte en en gammal blogg. 5e augusti står det mitt i allt. men då stod det att det bara var en tik och resten hanar. det stämmer inte,det var inte ens så många tingade att jag kunde skriva att det bara var en tik. det fanns ju flera. jag tror att det var den andra uppfödaren som hade stamtavlevovvar.


more news, det blir arbete för mig på VECKODAGARNA! hela 3st dagar är inplanerade. 1 med lära och 2 utan. så håll i hatten kerstin.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback