mindre bra natt

som jag trodde - en mindre bra natt. inte dålig bara för att den var mindre bra.. bara mindre bra liksom.
när jag hade slutat hämtade jag upp en full och gnällig människa från åhléns och körde sen till gammelstad för att hämta min hund.
jag hade grillat tidigare med mini-me + vänner. jonatan var på westen farm med sitt jobb och söp = bajs.

nu är jag ledig på obestämd tid (jag kan lika gärna få jobba imorgon, vem vet)
jag håller tummarna för att det ska bli kanon väder imorgon. för då ska jag nellie och skoj ut. en bakfull jonatan ska jobba kl.16 imorgon. spännande. min cykel är dessutom inte hemma, den är på vift. jonatan kommer att ta bilen till jobbet och jag kommer bli F A S T! jag Hatar att bli fast, det finns inget värre!! bara att gräva ner sig och dö.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback