Nellies nos?



på de här bilderna hade vi nästan precis flyttat till lävägen och nellie är väl.. styft ett år gammal.
nellies nos på bilderna här är som ni ser - svart. någon gång under resans gång har hennes nos
bytt färg.



den här bilden är riktigt färsk. jag fick faktiskt muta med en levergodis för att få en bild på nosen. iallafall.
här är nosen nästan rosa? hur fan gick det till? dessutom är hon inte lika vit. men hon blir vitare på sommaren av någon mystisk orsak (the sun perhaps?) ni behöver inte kommentera hur dum och konstig hon ser ut, hur skulle du se ut om någon väckte dig och ville fota din näsa? :)

jag ska fortsätta mitt nattsudd som jag inte tycker är sudd för att jag är nyvaken i princip.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback