nog är det gud förbannat

Mm..vända dygn. det går ju som smort. NACKDELEN är bara att de ringer ut mig inatt. spännande. jag tänkte sova en liten stund så jag skulle orka inatt. men nog i helvete pallar jag till 04? folk kan ju vara ute och supa och stiga upp betydligt tidigare än mig. varför inte jobba hela helgen då man ändå är igång? jag får försöka fokusera på att lönen kan bli trevlig nästa månad. inte super trevlig, men trevligare än 800kr.

lyssna på ljudbok och cruisa runt borde ju gå. lite segt, men det bör väl gå.
änglar och demoner måste bli färdig snart så jag får se på bio. plus att jag måste nöta igenom ljudboken jag lånade från bibblo för några dagar sen. jag har ju bara fyra veckor på mig att lyssna igenom skiten. camilla läckberg - isprinsessan för er som bryr er. olycksfågeln och tyskungen var bra, lyssna läs dom.

syndning mässigt måste jag printa in en rad eller två. jag har ätit potatis och fiskpinnar. jag vet inte vad som är värst. jag längtar till lönen för då ska jag till något ställe (emma hjälp namn) och äta sushi. jag har haft cravings efter det sen förra sommaren då jag åt det hos en jobbarkompis från ssab. vi gjorde sushin själva så de kanske smakar godare än när folk rullar åt en?

one hour 2 go! ooohhh....
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my driving

Kommentarer
Postat av: Emma

Kojis juh! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback