not again!

för någon månad sen blev våran bil lagad. vi har njutit av att ha bil och har precis blivit vana att ha den igen. men lyckan blev inte långvarig. nu står bilen parkerad på kvantumparkeringen och vill inte starta. våran ihopknåpade diagnos säger att det är startmotorn som är död.

lägenheten på tuna måste jag visa också.

jag tycker att den påminner om ettorna. den är 66.5 kvm. det är inga garderober i sovrummet, bara i hallen? läskigt. sen undrar jag om det får plats med tvättmaskinen och torktumlaren på toaletten? det borde ju gå.
jag har mailat på en på östermalm också. den vet jag inte ens själv hur den ser ut. kan någon bara bestämma hur vi ska göra med lägenheten på tuna? den 25e måste vi ha bestämt oss, för annars kommer den til nr2 på listan.

alla lägenheter är fan på andra våningen. skit skit skit. vi får se.
jag ska börja rensa ur all skit också. jag står fast vid att allt ska väck!



nog annat än sånt snack.
jag cyklade till sistaah på 10 snabba igår kväll. drack 3.5or och försökte lära mig buzz. annafena kom hem vid 8 snåret och halsade snabbt i sig typ ett sexpack. drinkarna började hagla in och jag vinglade hem vid ett tiden.
bakis idag, men det kunde jag väl ha väntat mig. jag är ledig på så konstiga dagar nu på senaste så jag måste ta varje tillfälle till akt.

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom är fina och rymliga dom där 2orna... Men nog låter ju Östermalm mer lockande :D

2009-05-20 @ 23:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback