rekord?

inte som det känns just nu. men enligt SMHI skulle vädret börja bli bättre för 20minuter sedan. jag väntar med iver.
btw så försökte jag klippa klorna på hundarna nyss. jag hittade kloklipparen som varit spårlöst försvunnen i hallen. jag tänkte börja med skoj. hon piper som en jävla pipleksak så fort jag klipper och det är inte ens i närheten av pulpan. hon piper som att hon håller på att dö. jag skickade in henne i bädden och klippte nellie istället. nellie är en mycket bra hund. hon ligger ner, helt obrydd med huvudet på golvet. DUKTIG VOVVE!! hon fick frolic som belöning! jag är riktigt dålig på att ge godis. de får kanske en gång i månaden om jag kommer ihåg :)

jag tänkte gå ut en sväng. men de var för kallt än så länge. jag tänkte tvätta mitt flotthår, men jag vill inte hinna flotta ner det innan ikväll. så om jag tar mig i kragen och går till stan så vet ni varför jag ser ut som jag gör.

igår var jag på stan med viktoria i några timmar. åt lunch på walle (jonatan också) och sen gick det utförs. två jeans var det enda jag skulle köpa, men det slutade med att jag köpte ett rouge också! mitt var faktiskt helt slut, lite smulor kvar.. Intressant va?
nåja, jag kom hem med ett halsband och fjädrar också.

det är 34st som har bokat våran lägenhet och jag har fortfarande inte sett röken av min avtalsbeställning. jag mailade och sa "kom inte och säg att jag har missat lägenheten bara för att jag inte fått avtalet i brevlådan, 10 dagar sa ni"

en annan grej. allstar, våran nya krog som inte en käft missat. jag pratade med sistaah nyss. vilket jävla påhitt alltså. nu har allstar SPORTBAREN kommit på att man inte får ha keps på sig?! URSÄKTA?? men vadå? en sportbar där man inte får ha keps på sig!? jag har skickat ett mail dit också. när BBB öppnar ska jag bojkotta allstar pga kepsförbudet. skulle BBB också få för sig det så.. ja, då vet jag inte vart världen är påväg faktiskt.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect födelsedagsbarnet anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback