somebody save me..

just save me.. come on....


"ska du inte vakna snart?"
"ska vi inte gå ut och gå en sväng?"
"hallå sover du?"
"hallåå.."
jag har vaknat på fel sida. jag är död. jag är otrevlig. jag har inte ätit och "inte" en massa andra viktiga saker jag måste göra för att kunna vistas bland folk. arg som ett litet bi har jag kört till coop och okq8.
fiskpinnar och potatis blir min "lunch". det är väldigt mycket " " " just nu.

förbannat. jag ska gå ut på balkongen.
om någon känner sig manad, testa ringa till mig. PROVA!!!  jag kommer sitta fast här. för jag vägrar köra jonatan till jobbet bara för Att. han får ta bilen själv.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my temper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback