stockholm!

nu har jag kommit hem och vilken helg!! gud. bilderna kommer in senare.
jag kom rätt sent till stockholm, blackeberg och möttes upp utav mia. valborgskvällen firades utan majbrasa och med öl! klockan var rätt mycket när vi vek in oss till slut.

lagom bakis på fredag. hakade på daniel och hans vänner till kista och åkte senare till hair and face. mias salong för er som inte förstår bättre. rantade lite på stan och köpte någon tröja och sådär. tog på mig ett par nya skor som gav mig världens festade skoskav! just nu kan jag knappt gå. spännande.
iallafall, när mia slutade kl 17 tog vi våra väskor och åkte til gärdet och värtahamnen. drack "milkshake" ;) nää haha. klev på båten och rev den så ingen annan kan åka på den. lite små kul att jag och mia var först in på taxfreen OCH tog med oss kundvagnen till hytten därför att vi aldrig skulle orka bära upp alla plattor med koff!
våra hyttgrannar trodde på fullt allvar att vi var galna :)

smått bakis blev vi tillsagda minst 3 gånger att vi skulle lämna båten (alltså då alla skulle av, inget annat) vi låg och sov och vinglade ut med alla väskor och plattor. blev hämtade utav daniel och pekke, åkte hem.
vi hade planer på att gå ut på lördagen men vi somnade till dreamgirls. allt togs igen på söndagen. "vart ska vi, vad är öppet?" mia ringer till sin arbetskollega och får tipset om "patricia". GAAAY. men varför inte? vaaarför inte? sagt och gjort. vi hittade ner till båten och blev kvar tills det stängde och blev ombedda att dra där ifrån. det var svin kul! bögarna var helt jävla galna och jag fick en marackas ;) sa jag att jag har en bild på mig och gay-snubben från alcazar? anders.. andreas... ni vet. hahahaa. jag har också sett kändisar. peter siepen också, men han räknas inte?
kring 7-8 på morgonen somnade jag och steg upp kring 10-11. good luck chuck.
satte mig på resväskan och drack upp daniels cola.

mia vinglade vid min sida mot tunnelbanan och jag åkte hemåt. jag kände mig så jävla bakis, så jävla tärd och så jävla lycklig. nu är det fan spikat - vi flyttar till stockholm. GUD!
på arlanda parkerade jag mig på skycity och ockuperade en dator. min stackars datorgranne hade fet problem med sin dator. han hade allmänt bara problem! han studerade i usa och skulle vara hemma en månad. hans ena väska med alla kläder, visum och ALLT hade försvunnit, mobilen var död, hans kontokort fungerade inte och han ville bara ta sig till umeå. han fick snällt låna min mobiltelefon (trots att jag bara hade 10kr på den) och fick boka sin biljett!
gulligt. jag checkade in min väska en timme innan planet skulle sticka. jag sa hejdå till min nyfunna polare och sa att jag skulle gå och spy på max. (äta)
"hej.. har ni milkshake?"
"näää..."
"okej....har ni pommes frites?"
"ööh jaa"
"då vill jag ha det och en dricka"
tänk er att jag var dödligt bakis och att blinka gör ont. glöm inte att jag gick som ett sär pga mina feta skavsår.

flygresan försökte jag sova bort för att jag var så jävla rädd. sten säker på att jag skulle dö och funderade på vad min sista tanke skulle bli. det var lite tasigt väder...
men väl ovanför molnen somnade jag gott.

jonatan kom till kallax med ett stort stort leende! hemma fick jag se en städad lägenhet, en balkong med möbler samt att han hade köpt mat. ååhh så gott. oxfilé med min favoritsallad!! inte att glömma att det var förrätt till det också. (jag har fotat det) avocadohalvor med klet (turkisk youghurt och rom) sååå gott. OCH skagentoast med rom :)

jag får skriva mer senare. jag måste dricka mera mjölk och sänka tv:n.
kom ihåg att det var här  ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback