the final test!

sista natten (vad jag tror) och min "uppkörning" som jag väljer att kalla det gick av stapeln igår. jag har skaffat mig koll på områden där jag kände mig lite sämre och blivit lite mer haj. nu har jag bara ett enda place som är sisådär. men det kommer nog inte vara några problem för det, vissa saker sitter inte lika hårt som andra.

jag hörde av en kollega att i helgen skulle vi ha varmat i landet här uppe i luleå. precis då anna (och malin) ska ha en fest i sinksundet. kommer bli kanon det här.

vi sa upp lägenheten idag också. utan att ha skrivit på för en annan, lite lurigt sådär.
om en månad måste vi Kanske flytta ur den här..............................
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback