tre timmar senare...

jag DÖR. seriöst.
jag gick ut en sväng, gick emot stan. träffade en vän, fick se ett nytt (för mig) häftigt place som jag SKA göra ett återbesök på. jag tänker inte säga vart för jag vill inte att andra ska gå dit ;) jag vill kunna ligga där själv och njuta. garanterat att alla redan varit där och blivit less! fick skjuts till lulsundet och gick till porsön. tänkte pinna med mini-me och jessica men de var för hurtiga och de fick gå själva.
luleå stadsmaran alltså.

när jag kom just över bron till porsön började jag få riktigt ont. nellie stack ner i sjön eller vafan det nu är medans jag stod och kippade efter luft. fy satan vad jag hade ont. mensvärk typ, fast tusen gånger värre. började fan fundera på om jag var gravid och skulle knysta ut en unge eller något. så fet som jag är skulle det inte förvåna mig om jag var med barn och hade total missat det. (trots att jag hade mens hahaha)

mini-me plockade upp oss vid porsöcentrum och jag fick lift hem. tack gode gud för henne. inga värktabletter hemma så jag fick köra mia style. treo alltså.  blodförtunnande så jag blöder väl tusen gånger mer, men jag bryr mig inte så länge jag kan andas som en normal människa. BLÄÄÄÄ

och vem fan sitter inne när det är svin varmt ute? JAG! jag ska bänka mig på balkongen snart. jag ska bara dricka mer och kanske äta något. jag är helt slut, jag har fortfarande ont och jag tänker inte sluta tjata om det. tjat tjat tjat gnäll gnäll gnäll.

OCH STACKARS DIG SOM HAR LÄST!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my suffering!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback