lägenhets titt


nu har vi varit och tittat på lägenheten! jag tog mig friheten att rita om planlösningen till hur det såg ut på riktigt. därav har badkaret blivit blått samt diskon i köket. väggen mellan matplatsen och hallen var borttagen och lägenheten blev öppen och jätte ljus! krysset i vardagsrummet är en liten reminder till mig själv att det är en fransk balkong där.

rummen var stora, jag trodde någonstanns att de skulle vara småa rum. balkongdörren från köket var rätt smal och liten. en stor grej var att jag glömde kolla hur det var med tvättmaskinen. om det går att installera en där eller om det var kört.
förrådet var som på ritningen lite små liten men det ryms nog lite trots det.

balkongen var lite små liten, men eftersom det bokstavligt talat var ett stenkast till älven och så, gör det ingenting. en till nackdel var att det var blått i sovrummet. jag gillar inte blått.
men vi tar den nog ändå. jag ska försöka rensa ur lite här också. vi har ju så jäävla mycket prylar och det beror nog mest på att vi har bott så stort tidigare och nu ska rymmas på ingen yta alls. 20kvm mindre än den här....
men varför betala varje månad för ett rum som man inte använder alls?! känns lite overkill.




sen blev jag hungrig. jag belönade mig själv med sushi för 50kr. det var inte lika gott som jag mindes. lite mer svår smält. jag var ju på det där stället... (emma jag kommer aldrig veta vad i helvete det hette!!, dessutom var wallander bra)

jag känner mig inte riktigt i form för att jobba heller. jag känner mig lite för osäker, lite för..dålig koll. men inatt ska jag hålla ögonen riktigt öppna och skriva ner ALLT. varje litet steg, varje liten sväng. ALLT. för nästa natt.. då smäller det.

nu ska jag se two and a half men.
sen håller vi tummarna för att jag inte jobbar i helgen och får gratta anna och malin i sinken. (vill skriva zinken bara för att det står så i sthlm)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


r
e
s
p
e
c
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback