babbel och bilderna från galaxy 1-2 maj m.m

min semester är nu officiellt över. 5 härliga nätter varav 3st 12h ska nu starta.
kommer nog bli bra det här. nackdelen är bara att man börjar så tidigt på kvällen för att sluta på morgonen.
jag ska försöka få tag i lite ljudböcker som jag kan roa mig med. mamma sa något vettigt "får du ha på bilen?" det borde jag väl egentligen inte få? 1mins tomgångskörning inom luleå kommun inte 12h! stackars batteriet kommer ju inte palla.

jag hoppas sistaah, annafena och biffmedlök kommer förbi. har jag något att "göra" iallafall. (jag testar ett smeknamn för biff) jag funderar på att försöka pallra mig till ett bibilotek och låna mig en ljudis.
även den idén var mammas.

annafenas kinamats snack har satt sig i mig. nassegoreng... mmm.. 
men jag har börjat käka bra nu sen jag kom hem. jag tyckte att efter att ha levt på öl i 4 dagar måste jag försöka få i mig något nyttigt. synd bara att det regnar och att jag ska börja jobba på 3h. känner mig svin stressad. som att.. jag inte gör något annat. jag som är bortskämd med att vara ledig och kunna dra till mia :)

det känns helt normalt för mig att käka mina sallader till maten istället för potatis, pasta och sånt. skulle nästan kännas fel att äta det istället. det smakar bättre på något sätt. nu är det bara mackorna som jag ska försöka fixa till.






BÅTBILDERNA
Här kommer bilderna från min visit hos Mia.








varför inte? :)














nu är vi på en annan båt, patricia. med tåren i ögat lämnade vi galaxy och mia glömde sin klänning.





på patricia såg vi alcazar liraren.. ja, ni vet vad han heter :)



OCH SÅ KOM JAG HEM TILL DET HÄR:

 




Så. jag orkade inte lägga upp fler bilder faktiskt. det får mia göra när hon får lägga vantarna på alla bilderna.
kom ihåg att det var här ni såg dom först


respect galaxy ;)




Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback