what a night . and pray for Danny

det gick jätte bra bortsett från en liten pytte tabbe. sos fick ringa två gånger :) ooops. jag hatar sånt.

sen fick jag sitta kvar 1½h på kontoret. jag slog på nyhetsmorgon på 4an. dagens grej verkar vara "åh daniel mök kronprinsessans våp" ligger på sjukhus (då tänkte jag oj vad har hänt) nä hans farsa har gett han en njure. "skicka in din hälsning och blaablaablaa". omg. är det bara jag? behöver jag säga mer?

trött som ett as. jag har vilat i badkaret som om jag vore bakis. halvfullt badkar. det var obehagligt med så mycket vatten pga att jag hörde talas om han som trillade av sin jolle och kollavippade. jag höll ett fint avstånd.

nu ska jag lägga mig under täcket och försöka ta mig upp i tid.
jonatan bränner en cd och raderade star pilots!
GOD NATT och kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback