en av de sämre dagarna

jag är totalt förslappad. jag har inte ens tagit på mig byxor och klockan är tre på dagen! det känns om att det inte finns någon mat i kylen/frysen/skafferiet heller. vädret ute är åt helvete och därför har jag inte tagit ett steg utanför dörren ännu (därav byxlös)
zilla firades lite mjukt (haha) här och vi kollade på hockeyn. minns inte om luleå vann i förläningen eller inte? :) fuck vad skönt att man bor så nära varandra, inget hämta eller köra.
måste mäta upp och se om det är längre nu eller om det var längre i gammelstad?

jag är lite speciellt glad över att snön är väck heller. vafan, det är inte roligt det här.
sen vill jag ha en fungerande dator med samtliga tangenter på plats. helst vill jag ha minst två som fungerar + en mus och matta till den stationära saten. jag vill ha en egen dator, min dator.


fuck this shit.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback