första klapparna

idag inhandlades de första julklapparna. känns rätt fint att ha börjat redan en månad före julafton!
mini-me och jag var på stan och donade. jag fotade mig Äntligen så jag kan få ett nytt körkort och köpte en ny mus till den stationära datorn.

på ett av köpcentrerna i stan hittade vi en julklapp och bad om att få den inslagen. det var bara jag, mini-me och affärsbiträdet. hon i kassan var lite slow och vi hade ingen bråttska.
- jag har inte riktigt fått in rutinen ännu. det går inte så snabbt... :) - hon i kassan
- men det är ju bara november, du hinner. - mini-me
jag avbröt direkt och fattade inte vad ungen sa. jag trodde hon menade "ja det är bara november, du hinner slå in julklappen tills julafton. fast hon menade "jaa det är bara november, du hinner få in rutinen"
- MALIN! vad säger du?? ÅÅÅHHH. - jag
- vadå... ehee.. - malin
- men åå. - jag
man ska vara där. dryga lilla snorunge. iofs så fattade inte hon i kassan heller och jag försökte förklara hur det låg till. tackade sen så mycket och gav kassörskan lite beröm och lämnade sen butiken.

jag får mer och mer sug efter att få julpynta ju närmare julafton vi kommer. jag vill dra upp granen och lägga mina paket där under. jag vill få upp julgardinerna för den ultimata julstämningen!

kom ihåg att det var här ni hörde det först

repect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback