kom igeen :)

jag har hittat lite kul :) ni missar något ifall ni inte läser! speciellt nu på kvällskvisten/morgonen!



I'm American and I'm sick of people saying America is the "stupidest country in the world." Personally, I think Europe is the stupidest country in the world.
(Linnea du kan ju dra den till dina polare i USA :P)


NASTY:
Det är i storskogen. En Uggla sitter och spanar efter ett byte. Så ser den en mus som sitter ovanför en bäck och ska lyfta för att ta den...men hejdar sig. Ugglan ser att Musen är på väg att ta en Larv som äter på ett blad. Ugglan väntar då tills Musen ätit upp larven för att få en "fylligare" Mus...Samtidigt så väntar Musen på att Larven ska äta bladet för att få en "fylligare" Larv...Efter en stund har Larven ätit upp bladet...Musen tar Larven och slukar den!!! När Ugglan ser det störtdyker den för att ta Musen, Larven och bladet som en komplett måltid. Då ramlar musen i bäcken och försvinner och Ugglan missade måltiden. VAD LÄRDE SIG UGGLAN DÅ??? JO...ETT LÅNGT FÖRSPEL GER EN VÅT MUS!!!

NASTY:
Anders och Wendy hade precis gift sig och i bröllopsgåva lät Anders tatuera in sin frus namn på könet. Men när den var slak så syntes bara W-Y. Hur som helst så åkte de på bröllopsresa till Jamaica och det nygifta paret var lyckliga. En av dagarna åkte de till en nudiststrand för att bada. Väl där ser Anders en jamaican som också har W-Y tatuerat på samma ställe. Då frågar Anders om han också har tatuerat Wendy. Då säger jamaicanen - No no, my says Welcome to Jamaica, have a nice day

ALDRIG I LIVET - Norrland :)
Tre män sitter i vänterummet på förlossningen och väntar på att sina respektive barn ska födas. En är från Norrland, en från Stockholm och en kommer från Nigeria. De är naturligtvis väldigt nervösa, som sig bör i sådana här situationer. Plötsligt slås ett par dörrar upp och ut kommer doktorn.- Mina herrar, jag har en god och en dålig nyhet. Den goda nyheten är att era fruar har frambringat tre välmående och friska barn. Männen i väntrummet skriker och hoppar av lycka. - Men vad är den dåliga nyheten?, frågar stockholmaren.- Ja, säger läkaren, barnen föddes samtidigt och vi har olyckligtvis blandat ihop dem. Nu är det så att vi skulle vilja ha er hjälp i identifieringen av barnen, så att allt får ett lyckligt slut, avslutar läkaren. Norrlänningen springer som en dåre till rummet där de nyfödda barnen ligger. Väl inne i rummet, tar norrlänningen upp en mörkhyad pojke med svart krulligt hår och säger:"- Ingen tvekan om saken, den här lille krabaten är definitivt min." Läkaren tittar förvånat på Norrlänningen och utbrister:"- Personligen tror jag att detta barn tillhör nigerianen." Norrlänningen skakar på sitt huvud och säger:" - Kanske är det så, men ett av de andra två barnen, är en jäkla Stockholmare och jag vill inte ta den risken!

Hahaa :)
En man körde för fort igenom en poliskontroll , efter att polisen jagat honom i 5 minuter stannade mannen och polisen gick fram till honom och sa ; Det har varit en kall och tung kväll och mitt skifte slutar om 10 minuter så om du kan ge mig en bra orsak till fortkörningen så låter jag dig köra vidare . Förararen funderade en stund och sa sedan , Jo min fru lämnade mig nyligen för en polis och jag trodde att du ville lämna tillbaka henne. Han fick forsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback